Procedure waarborg COLLECT & RETURN


1. U plaatst het toestel in de originele doos of in een stevige doos met bescherming bovenaan,
   onderaan en aan alle zijkanten van het toestel.

   Eventuele schade tijdens het transport naar onze diensten ten gevolge van een gebrekkige
   verpakking is volledig ten uwen laste.

2. Gelieve voor transportdoeleinden en ter bescherming van het afdrukmechanisme van het toestel ALLE supplies
   geïnstalleerd te laten:

   Voor toestellen met laser technologie laat u de toner cartridge(s) en de drum unit(s) in het toestel zitten.

   Voor toestellen met inkjet technologie laat u de inktpatronen in het toestel zitten, ter bescherming van de
   printkop.

3. Zodra wij de aanvraag voor herstelling van uw toestel geregistreerd hebben, krijgt u een  
   bevestiging per e-mail en geven wij een afhaalopdracht aan de transportfirma. Het toestel zal de
   volgende werkdag worden opgehaald tijdens de kantooruren (8u30-18u).

4. Na de herstelling ontvangt u uw toestel terug via onze transportfirma.

Steeds tot uw dienst.

Brother Technical Services
Tel : (02) 467 42 02
Fax: (02) 467 42 44

 

Required*